Leta i den här bloggen

tisdag 1 maj 2018

#33: Varje slut har en ny början

Idag läggs Funbeat ner och det är med mycket vemod som jag skriver mitt sista blogginlägg på träningssajten. Det har varit en underbar resa från mitt första år på sajten att kunna dela med mig av min träning och mina reflektioner till andra träningstokiga. Ibland har jag kollat runt på Funbeat i evigheter och läst blogginlägg en efter en. Funbeat har aldrig legat på mig som ”Nu, Rickard, måste du ut och träna” utan jag har själv kunnat bestämma över mitt liv. Jag har träffat många människor via kommentarer och inlägg som har förgyllt min tid på sajten.


Så vad händer nu?
Jag gissar att många Funbeat-medlemmar går över till Jogg.se och det kommer jag också göra. Däremot kommer jag inte blogga på Jogg. Jag har skapat ett samarbete med Freefoot som inkluderar att jag skriver i deras blogg: www.freefootyourself.blogspot.com . Vilken ära! Där kommer jag fortsätta skriva om tåfrihet, underlag och personliga reflektioner av min löparresa. Hoppas ni vill fortsätta läsa det jag skriver. Om några dagar kommer jag ha uppdaterat bloggen så att även mina inlägg finns med, alltså tidigare inlägg från #100, till idag.



Varje slut har en ny början. Min första personliga träningsresa har jag Funbeat att tacka för. Nu väntar en ny början med utmaningar, mål och reflektioner. Ses på Jogg och www.freefootyourself.blogspot.com .

/Rickard Dahlgren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar

#64RD: Addict - Den funktionella skon

Addict - Den funktionella skon Det var i april tidigare i år som jag först fick höra talas om den sko som skulle revolutionera ...